[Mplayer-felhasznalok] Skinek

Veres Imre six at freemail.hu
Sat Mar 1 21:13:26 CET 2003

2003-03-01, szo keltezéssel Arpi ezt írta:

> raadasul ugytom a skin compo deadline-ig nem rakjak ki a beerkezo skineket,
> majd egyutt. de lehet rosszul tudom.
> (palyazatoknal sem szokas menet kozbe publikalni ami beerkezik, hanem amikor
> lezarul)

Nem, epp azt irtam, hogy pont nem a palyazatrol van szo, hanem
egyebkent. Es nem is azt mondtam, hogy ellenorizetlenul mindenfele szar
skint tegyetek ki, hanem csak altalanossagban ne az dontson, hogy ez
nekem tetszik, a masik meg nem.

Es nem is a kezetekbol akarom kivenni, hanem azt irtam, hogy ha nem
ertek ra, akkor elvallalom es legalabb ennyivel megprobalom
visszafizetni a fejlesztesbe feccolt idotoket.

> en nem lattam ilyen leirast. muti.

Elkezdtem irni, de nem fejeztem be, mert annyit mondott mar nem tudom ki,
hogy rohadtul felesleges es ugyis allandoan elavulna, szoval hagyjam a
picsaba. Igy hat abbahagytam. De akkor majd hetfon elkuldom, ami eddig van.

S.