[Mplayer-felhasznalok] Skinek

Gabucino gabucino at mplayerhq.hu
Sat Mar 1 14:24:36 CET 2003

Arpi wrote:
> engem hagyj ki belole! sose voltam skin maintainer.
En se szoktam skineket anyazni. Max IRC-n :)

> amugy tudtommal cvs-be .so rakja, onnan webre meg gabu.
Neha (evente 1x - de tobb skin ugyse jon) en is rakok CVS-be.

> es egyikuk se nagyon szokott raerni.
Egyreszt, masreszt 33.6-rol vagyok, jo dragan

> raadasul ugytom a skin compo deadline-ig nem rakjak ki a beerkezo skineket,
> majd egyutt. de lehet rosszul tudom.
Ho:hh.
Jottek skinek? :) En nem lattam 1etse
Amik most varnak commit-re azok borzalmasak :(
Ha mar szepet nem tud csinalni, lopjon :)

> szerintem a netscape skin a borzalmas, meg a cubic playeres :)
A', pont azok a legjobbak szerintem :)
Amugy tervezek egy nagy skin-szetbaszo compot, amiben hackelek playbar-t
minden skinhez, meg updatelem a grafikus menuket, etc
Majd...

> en tamogatom az otletet.
En meg nem ellenzem. Ez mar valami :)

> bar asszem nem (csak) a 'tetsszen .so-nak' a kovetelmeny a skin
> elfogadasahoz, hanem hogy technikailag oke legyen.
Kurva szep legyen, na. Es legyenek rajta meztelen nok. Tobben. Egymassal. Meg
velem. Skin nelkul. Most.

> en nem lattam ilyen leirast. muti.
Latni en se lattam, de magamat ismerve lehet csuklobol lefikaztam ;)

--
Gabucino
MPlayer Core Team