[Mplayer-felhasznalok] flip-flop

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Mar 1 19:31:59 CET 2003

Hi,

> Aki ert hozza az ugyis "develt" hasznal :) Imho az tokmind1, hogy most develnek
> hivjak vagy nem, engem ez nem zorget.

de ha mindenbol rakok develt (kezzel, mert distroba osregi van, meg a sid-be
is 4.1-es X amikor kijott 4.3) akkor minek a distro? mi marad belole? az
initscriptek? kb.

> Epp multkor csinaltam. Minden gond nelkul, igaz Sparc Debian volt, de
> imho az tokmind1. Ha nem ertesz hozza, akkor persze elofordulhat :)

> ?? Tessek? Imho le vagy maradva. Defaultbol nem is hasznlja a tobbit, tok
> uresesek, amugy elvileg barmelyikbe irhatsz barmit amugy is ...
> Nalam minden Debian rendszeren ures mind1ik kiveve ofkoz httpd.conf

hmm. kezdek ketelkedni hogy az mphq-n debian fut...

mail:/etc/apache# ls -l /etc/apache/
total 76
-rw-r--r--    1 root     root         2983 Nov  1  2001 access.conf
lrwxrwxrwx    1 root     root            1 Nov  7  2001 conf -> .
-rw-r--r--    1 11829    1009        11183 Feb 12 16:28 cvsweb.conf
-rw-r--r--    1 root     root        11718 Apr 30  2002 httpd.conf
-rw-r--r--    1 root     root        11656 Sep 30  2001 httpd.conf~
lrwxrwxrwx    1 root     root           13 Nov  7  2001 mime.types -> ../mime.types
-rw-r--r--    1 root     root           22 Nov  1  2001 passwd
-rw-r--r--    1 root     root         8494 Jan 26 21:10 srm.conf
-rw-r--r--    1 root     root         8169 Jun 27  2001 srm.conf.dpkg-inst.10437
-rw-r--r--    1 root     root         8232 Jul  9  2001 srm.conf~

mail:/etc/apache# cat /etc/debian_version
3.0

a sendmailre meg te is azt mondtad multkor hogy eroszakoljam meg
(--force-no-depend-akarmikkel)

szal akkor most mi van?

btw mostmar kezdek abban is ketelkedni hogy te adminolod mphq-t :)

> Nem kotelezo hasznalni! Elobb amiatt sirsz, hogy a Debian korlatoz teged,
> most meg amiatt, hogy tobbfajta megoldast is nyujt. Akkor most mi is van?

heh?
meg ha csak en valaszthatnek...
de egyik csomag ide rakja a szarjait, masik oda, harmadik amoda.
aztan talald meg mi honnet fut... tudom, erre valo a find+grep :)

en jobban preferalom az atlathato rendszereket, ahol tudom hol keressem
azt amit epp keresek, es meg is talalom veges idon belul find+grep nelkul.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu
    "However, many people beg for its inclusion in Debian. Why?" - Gabucino
  "Because having new software in Debian is good." - Josselin Mouette
"Because having good software in Debian is new." - Gabucino