[Mplayer-felhasznalok] flip-flop

Jónás Zsolt jonci_levlistak at freemail.hu
Sat Mar 1 17:01:46 CET 2003

Hi,

> roviden ennyi, hosszan tudnek meg ertekezni rola, de az ugyis csak
> flamewart eredmenyezne.
> ezt is csak azert irtam le, hogy lasd, nem ok nelkul nem szeretem.
> de imho jogom van nem szeretni es mast hasznalni.

En sem akartam flamewart, es nem is akartam / akarom rad eroltetni
egyszeruen csak kivancsi voltam miert, mert eddig csak azt hallttom,
hogy sux, de hogy miert azt nem, csak puszta kivancsisag vezerelt

amugy meg, ez termeszetes, hogy nem tetszhet mindenkinek egy
adott dolog, ilyen alapon akar mindenki windows hasznalhatna ;)

Jonci