[Mplayer-felhasznalok] cvs (WaitForSync) es subpos

Kurucz István nevergone at freemail.hu
Thu Jun 19 18:34:07 CEST 2003

> 3.2.3 egy bugtomeg amugy

Persze, a 2.95 a rulla. Mint tudjuk... :)

> ffmpeg az tegnapi, hacsak nem vagy titokban developer...
> (SF.net-es anon cvs-ek 24 ora kesesben vannak...)

Ahogy egy nagyon jo ismerosom mondana: Ertsd jol...! :)

> bazmeg(teis) mar mondtam hogy a directfb-d a regi, azt
frissitsd
> itt senkise olvassa el a valaszokat, csak ua-t ismetelgeti???

Nembazom meg... :)
Amugy mar a hiba megoldotott, a Sid meg mindig a
libdirectfb8 csomagot ette, es csak alaposabb ranezesre
derult ki, hogy van mar belole ujabb is. Csak azt tudnam,
hogy akkor miert nem frissitett... :(

> igen, de nem lesz benne fixelve a directfb-d regisege...

Nem is kell, mar nincs gond, lasd fent. Mikor lesz kb. uj
release? csak mert ha a kozeljovoben, akkor a jelenlegit nem
irom cd-re... hanem majd azt... :)

> persze.

Kosz, mar megtudtam a megoldast... :)

> gnome sux. mi mast mond6nek erre? :)
> (kde is. mielott leflameltek:))

A cvs -ben mar nincs meg ez a hiba. Amugy pedig minden
suxx... hasznalj twm -et... :)

Es kosz a segitseget.... :)

U.i.: Ha van realplayer-lib, es megtalalja az mplayer, akkor
valahogy meg lehetne etetni az mplayer/mencoder -rel a
http://www.mogyoro.hu -n talalhato radioallomasokat? Szal,
lejatszani, felvenni oket... csak az a gond, hogy a honlap
nem ad olyan url -t, ami felhasznalhato lenne... :(

The NeverGone :)