[Mplayer-felhasznalok] cvs (WaitForSync) es subpos

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Jun 19 16:30:00 CEST 2003

Hi,

> A mai cvs(20030619): Amugy gcc 3.2.3 es Debian-Sid... jah,

3.2.3 egy bugtomeg amugy

> es Matrox G400, a 2.1 -es driver feltelepitve, az ffmpeg is
> mai cvs.

ffmpeg az tegnapi, hacsak nem vagy titokban developer...
(SF.net-es anon cvs-ek 24 ora kesesben vannak...)

> vo_dfbmga.c: In function `blit_to_screen':
> vo_dfbmga.c:921: structure has no member named `WaitForSync'
> vo_dfbmga.c:929: structure has no member named `WaitForSync'
> make[1]: *** [vo_dfbmga.o] Error 1
> make[1]: Leaving directory `/g/MPlayer-20030619/libvo'
> make: *** [libvo/libvo.a] Error 2

bazmeg(teis) mar mondtam hogy a directfb-d a regi, azt frissitsd

itt senkise olvassa el a valaszokat, csak ua-t ismetelgeti???

> A 0.90 viszont tovabbra is jol fordul... varhato a
> kozeljovoben uj release...?

igen
de nem lesz benne fixelve a directfb-d regisege...

> Jah, es megvalami: lehetseges az sdl -en kivul valahogyan
> levinni a feliratot a film alatti fekete reszre? Mert a

persze.

> -subpos nem viszi le, legalabbis a 0.90 -nel.

az nem arra valo

> A 0.90 -el csak egy baj van: Gnome 2.2 -nel a skin-ablak,
> illetve a dialogus-ablakok a tobbi mogott helyezkednek el,
> szal, ha el akarom erni oket, akkor felre kell "pakolni"  a
> tobbit, hogy hozzajuk ferjek.

gnome sux. mi mast mond6nek erre? :)
(kde is. mielott leflameltek:))

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu