[Mplayer-felhasznalok] no gui

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Dec 29 15:30:38 CET 2003

Hi,

> Hi!
>
> Kapitális baromság, rtfm, vagy bug?

A gui opciot nem lehet commandlinebol felulbiralni, mert amire a commandline
parser fut mar keso. Ez vagy bennevan RTFM-ben, vagy nincs de benne lesz,
vagy Gabu le lesz b*szva :)

Amugy miert akarod gui=yes-t belerakni? az tudtommal nem ajanlott
beallitas, es csak developereknek van meghagyva debuggolas celjara
(mert a gdb-vel nem muxik a gmplayer->mplayer symlinkes trukk).
userek inditsak gmplayer-el ha guit akarnak.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu