[Mplayer-felhasznalok] no gui

Peter Simon simon.peter at linuxuser.hu
Mon Dec 29 22:27:07 CET 2003

Arpi 2003. december 29. 15.30 dátummal ezt írta:
> A gui opciot nem lehet commandlinebol felulbiralni, mert amire a
> commandline parser fut mar keso. Ez vagy bennevan RTFM-ben, vagy nincs de
> benne lesz, vagy Gabu le lesz b*szva :)

:-)

> Amugy miert akarod gui=yes-t belerakni? az tudtommal nem ajanlott
> beallitas, es csak developereknek van meghagyva debuggolas celjara
> (mert a gdb-vel nem muxik a gmplayer->mplayer symlinkes trukk).
> userek inditsak gmplayer-el ha guit akarnak.

Mert meghívom az mplayer az egyik programomból, és nincs szükség a guira ebben
az esetben. Az meg nagy pofátlanság lenne és veszélyes is, ha a default vagy
a ~/.mplayer confot kikapnám, és visszatenném a végén...
Szóval, erre az esetre keresek megoldást. A gui=yes-t még sokan használhatják.
(Én sem a gmplayert indítom, mert korábbról megszoktam, hogy manuálisan
konfigolom.)

--
Sincerely

Péter Simon (Pepó)