[Mplayer-felhasznalok] Ciripelo hangok

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Tue Dec 9 22:51:23 CET 2003

On Tue, 9 Dec 2003 21:03:25 +0100
Fifi <haller at freemail.hu> wrote:

> Azert nem olyan katasztrofalis ez a "speaker" ...
>
> Ha mar hangartyanal tartunk lenne meg egy problemam: a "speaker"
> hatlapi line-out kimenetebol 14 meter madzagon jut el a hang egy
> videomagnoba, majd onnan egy hifi-be, de a hifibol jovo hang mellett
> van egy alapzaj(bugas). Ahol a kabelt csinaltak azt mondtak, hogy nem
> kell semmi erosito, az aranyozott dugo es a kabel is jo minosegu. Ha
> egy"normalisabb" hangkartyat hasznalnek - pl. Creative SB-LIVE 5.1 -,
> akkor ez a jelenseg megszunne, vagy tul nagy a tavolsag es eselyem
> sincs ezt a bugast megszuntetni?
Hi,

Ez altalaba a foldeles miatt szokott lenni.

Huzd ki az antennat a videobol (es,vagy tvbol), foleg ha kabelteved
van...

Nekem segitett.

De ha tovabra is hasznalni akarod igy a cuccot, csinalni kell egy
levalasztot az antennanak. es akkor megszunik a bugas..
(persze csak akkor, ha attol szunt meg hogy kihuztad az antennat, vagy
azt a dolgot a rendszerbol, ami mashonnan is kap foldet pl. tv)

udv,
Attila