[Mplayer-felhasznalok] Ciripelo hangok

Fifi haller at freemail.hu
Tue Dec 9 21:03:25 CET 2003

On Mon, 08 Dec 2003 at 22:43, Gabucino <gabucino at mplayerhq.hu> wrote:

> PC speaker helyett tegyel be legalabb egy soundblaster 1.0-t vagy printerportos
> D/A atalakitot...

Azert nem olyan katasztrofalis ez a "speaker" ...

Ha mar hangartyanal tartunk lenne meg egy problemam: a "speaker" hatlapi
line-out kimenetebol 14 meter madzagon jut el a hang egy videomagnoba,
majd onnan egy hifi-be, de a hifibol jovo hang mellett van egy alapzaj
(bugas). Ahol a kabelt csinaltak azt mondtak, hogy nem kell semmi
erosito, az aranyozott dugo es a kabel is jo minosegu. Ha egy
"normalisabb" hangkartyat hasznalnek - pl. Creative SB-LIVE 5.1 -, akkor
ez a jelenseg megszunne, vagy tul nagy a tavolsag es eselyem sincs ezt a
bugast megszuntetni?

Az egeszre azert van szukseg, mert egy MatroxG550 szolgaltatja a
TV-out-ot ,de a TV/Hifi es a szamitogep kozott ekkora a tavolsag es a
DVD-t jobb lenne igy hallgatni, mint a szamitogepre kotott 4W-os
csipogokon.

Bocs a mar offtopicot surolo tema miatt, de itt vannak olyanok, akiknek
sokkal melyebb ismeretei vannak az analog-digitaltechnika vilagabol,
mint nekem.

Bye, Fifi

--
`` Peace cannot be kept by force
   It can only be achieved by understanding '' A.E.