[Mplayer-felhasznalok] swf

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Dec 6 12:40:30 CET 2003

Hi,

> nemtom ez hogy jott, so tervezitek a kozeljovoben?
>
> ugy emlekeztem, hogy a mencoder vagy ffmpeg tudott swf-be kodolni.

ffmpeg tud(ott?) flash-ba (swf?) streamelni.
(de igazabol kamu, mert valami video formatumot (mpeg1? rv10?) bele
lehet agyazni swf-be es gyakorlatilag azt csinalta, nem vektoros swf-et :))
mplayer/mencoder sose tudott, se kodolni se lejatszani flasht.

az igazi flash raadasul vektoros, scriptes, esetenkent meg interaktiv is,
eleg nehez lenne egy video playerrel osszehozni...

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu