[Mplayer-felhasznalok] swf

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Sat Dec 6 00:21:22 CET 2003

Haliho! VMiklos "jomunkasember" User,  Dec 5-n irtad ezt a cuccot:

Ez erdekes, valoszinu parajelenseg, de en is vmiert
ugy emlekeztem, hogy az mplayer jatszik flash-t.
De porbaltam, doc-ban kerestem, semmi.
Talan almodtam...

#> > esetleg tervezik a __kozel__jovoben?
#> magazodunk? :)
#
#nemtom ez hogy jott, so tervezitek a kozeljovoben?
#
#ugy emlekeztem, hogy a mencoder vagy ffmpeg tudott swf-be kodolni.
#
#de most neztem a doxokat, 1ik sem tud. vmi mas volt. de a google-ban sem

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt
WEB: http://celtic.no-ip.org         Alapmuvek: http://esr.fsf.hu