[Mplayer-felhasznalok] Bevetel a Debianba: egy legalis alternativa(?)

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Aug 28 00:03:47 CEST 2003

Hi,

> Most tenyleg, ennyin mulik az egesz?

nem

ezen kivul ki akarnak hagyni minden legalisan instabil (usa-ban patented
algoritmust hasznalo) kodot, igy nem sok marad az mplayerbol.

> Nem tudom elhinni hogy ez akaszt ki ennyire. Szerintem a fentiek

peidg de

> igazan nem jelentenek nagy arat erte. Meg aztan az Emacs-be is lazan
> bele lehetne nyulni, hogy elrejtse a copyright blablat meg a
> fejlesztoket a fajlok elejen.

emacsba lehet

> ROTFL 3:
> Mar tobb, mint egy eve az osszes release-t, siman.

akkor neked biztos fennvan mindenhez a -dev csomag is.
atlag usernek nincs

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu