[Mplayer-felhasznalok] Bevetel a Debianba: egy legalis alternativa(?)

László Monda monda.laszlo at stud.u-szeged.hu
Wed Aug 27 23:45:59 CEST 2003

Hi,

> [...]
> legalabbis szerintunk. az mas kerdes hogy debianosok ezt nem hiszik
> el, mert szerintuk csak az a gpl amirol a debian-legal azt mondja,
> hogy az. es ennek egyik feltetele hogy minden file elejen legyen egy 2
> oldalas gpl reklamozo banner. amitol agybajt kapok, mert csak foglalja
> a helyet, 2+ pgdown a fejlesztoknek es semmi ertelme.
>
> akartak egy copying filet is, megkaptak gabutol, bar en tiltakoztam.
> (asszem kovetkezo eletemben spam terjesztessel fogok foglalkozni, es
> a gpl licenszbe fogom beleirni, az ugyis minden fileba belekerul

Most tenyleg, ennyin mulik az egesz?

Nem tudom elhinni hogy ez akaszt ki ennyire. Szerintem a fentiek
igazan nem jelentenek nagy arat erte. Meg aztan az Emacs-be is lazan
bele lehetne nyulni, hogy elrejtse a copyright blablat meg a
fejlesztoket a fajlok elejen.

> rotfl 2
>
> ezexerint meg nem sok mplayert forditottal debianon...

ROTFL 3:
Mar tobb, mint egy eve az osszes release-t, siman.

--
    Laci

Please sign http://noepatents.org against software patents in Europe!