[Mplayer-felhasznalok] hardveres nagyitas

solyomszem at primposta.hu solyomszem at primposta.hu
Thu Oct 31 09:23:20 CET 2002

Sziasztok!

 Sorry, ha leragott csont lenne, de az archivumos kereses nem
mukodott...

 Szeretnem, ha video kimenetnek mukodne az xv, sdl, dga, xvidix.
(Igazabol barmelyik valtozast jelentene az eddigiekhez kepest...)

Szerintem fent vannak a szukseges konyvtarak az sdl-hez s a dga-hoz is.
Forditasnal, mint hasznalhato "vo"-t, megjeloli mindet, de lejatszani
mar nem hajlando, csak x11/? modban s szoftveres zoommal.

 Xvidix pedig nem hajlando menni sehogy. (A duhito az, hogy van fent
egy Uhu-Linux is, ott megy az xvidix, de nem tudom miert...)

Egy Sarge van fent 4.2.1-es X-szel. A videokartya pedig egy Ati Radeon
8500 LE. Kernel forditaskor modulba raktam a radeon tamogatast de
probaltam mar beforgatva is.

Kerlek segitsetek!!!

 Koszonom

   Solyomszem