[Mplayer-felhasznalok] subdelay

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Wed Oct 30 18:06:12 CET 2002

khiraly at cia.hu:
> Pont ezzel volt a gondom, hogy "mi lenne ha..." ilyen is lenne esetleg
> az mplayerben. Azzal tisztaban vagyok, hogy egy szkriptenek ehhez semmi
> koze;)
> Evvel is probaltam ravilagitani, hogy nem teljesen arra valaszolt, amire
> gondoltam.

Pedig szerintem minden kérdésedre válaszoltam: hogy lehet scripttel
megjavítani, és hogy lehet közepétől rossz feliratot megjavítani. Hogy az
mplayer-ben benne lesz-e ilyen, azt hadd ne válaszoljam már meg a fejlesztők
helyett... Azonkívül nem a lejátszó feladata javítani a hulladék
alapanyagot.

> Ugye ez a 2/tobb reszre bontas mar a macera kategoriaba esik?
> Mert pont erre iranyult a keresem.

Neb at ssz már...

head -300 szar.sub > jo.sub; tail +301 szar.sub | subrate.pl >> jo.sub

Ennyi az a hatalmas macera, ha a 300. sorig jó a felirat. Normális
texteditorban egyébként át tudod szűrni a file bizonyos sorait shell
parancson, tehát akkor még ennyi se kell.
Mondtam, hogy textutils. Ez amúgysem linux support lista, főleg nem akkor,
ha fikarcnyit se nézel utána magad, csak várod a segítséget.

s.