[Mplayer-felhasznalok] mb=1300

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Oct 26 22:50:20 CEST 2002

Hi,

> #
> Ezen talan ne vitatkozzunk.;) Es tui biztos vagyok benne hoyg nalad
> biztos tobbeszor:D

biztos...
en inkabb RTFS-elek, de biztos tobbszor mint te :)

> # mennyire legyen pontos, default asszem +-1MB
>
> Na jo akkor megint jon 1-2 het probalkozas. Ha te mondod. 1Gb-osnal
> nagyobbat nem sikerult letrehoznom. Akkor abban maradtunk, hogy nem eleg
> nagy az entropiaja.g

hat akkor igen. de az nem az encoder hibaja, hanem az inpute.
de te itt DVD-t emlegetsz, annak meg eleg nagy szokott lenni...

amugy azota ujra lett irva lavc a 2-pass ratecontrolja

> # > Azt tudtad, hogy az ember 2CD-s filmet is szeretne gyartani, ha mar
> # > kikolcsonozte, akkkor jo minosegben akarja tovabbadni;)
> # hogy mik vannak...
> # az ember(?) kikolcsonzi, es lemasolja(!). pedig azt nem szabad am! meg
> # ilyet...
> # bezzeg az en idomben... :)
> Amikor meg a fa alatt debuggoltuk a programot, es lyukkartyan vittuk
> be... Akkor egy kicsit tovabbtartott, de ha ugyi voltal megvolt
> 15bit/perc(ha yol lyukkasztottad) Plusz 1 nap utan kisult hogy van egy
> szintatktikai hiba a programban, es nem fordul...
jah. milyen jo is volt mpeg4-be lyukasztani :)

> # vegen ki a 700, 800 stb cd-hkez valo szamokat es nem az elejen)
> Ez eddig rendben is, de ha az ember 2CD-t akar...

azt is kiirja.

> (tudom ne akarjon;)
akar6

> # olvastal te mar windozos dvd rip-elesrol szolo doksikat?
> # hat az 20x macerasabb mint mencoderrel _most_.
> # kell vagy 10 program, 20gb hely es millio kattintgatas hozza.
> # szal nekem ne nyavalyogj.
> Sajnos(?) win-t erre se hasznalok. Egy dologra muszaj CadKey tervezesre,
> ami _csak_ win alatt fut, es egyetemen feleves targy. Mas nincs is a
> winemen, csak cadkey(na jo van notepad, meg wmplayer is;)

nekem winem sincs.
csak neha elolvasok ilyen wines tutorialokat, jokat lehet rohogni mennyit
szenevdnek pl. ac3->mp3 konvertalassal, vagy 5 lepesben 8 programmal :)

> # nem lehet megirni. ha nem hiszed, ird meg.
> Remenykedni mindig lehet.
de attol meg nem lesz megirva

> # > Ha nekem is lenne accountom egy 1 tb-os w4r3z szerverhez, akkor en
> # se
> # > pattognek, hanem toltenek.;)
> # hmm. honnet tudsz te az 1tb-os accomrol? amugy meg csak 930gb :(
> # es a fele meg ures :(
> Ezt nem rad ertettem(nem tudtam rolatok), hanem altalanossagban irtam.
> De csak kibujt a szog a zsakbol...;)))
:)

> # > Gondolom akkor meglenne ez is.
> # lehet :)
> # bar en 1cd-s rippeket gyartok magamnak, jol belove 1cd-n is lehet jo
> # minoseget csinalni. es nem kell egesz ejszaka hagyni a gepet (regen
> # hagytam,
> # de mar rajottem hogy eleg rossz a hatasfoka futeshez, es meg zug is),
> # megvan
> # 1-2 ora alatt.
> Hat ha egesz nap mplayert kodolsz, akkor mellette elfer.
nem, neha dolgozom is.
es telleg megvan 1-2 ora alatt, lavc meg full minosegbe is 80fps korul
enkodol. igy egy 1.5 oras 24fps film 2 passban is megvan 1 ora alatt.
na jah, mondjuk nem a 486-on kodolok :)

> # > Nem csalodtam, kb ezt vartam.
> # orulok, a tobbi fejleszto neveben is. mas szoval: k(h)iraly!
> Orulok hogy orulsz.
>
> Magyaran levontam a kovetkeztetest -> finoman szolva fogjam be...;)
nem, ird meg. az hasznosabb. legalabb te tanulsz belole -> rajossz hogy
nem lehet megirni -> megint a hulye developernek volt igaza -> lehet
megse kene oket szidnom? :)

> Ok. Tema lezarva.
reszemrol is

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu