[Mplayer-felhasznalok] mb=1300

khiraly at cia.hu khiraly at cia.hu
Sat Oct 26 22:10:13 CEST 2002

Arpi <arpi at thot.banki.hu> irta:

# Hi,
#
# > (mind1 nem kotoszkodni szanom, de mar egy eve hasznalom; igy volt
# ido
# > parszor elolvasni)
# megse olvastad el :)
#
Ezen talan ne vitatkozzunk.;) Es tui biztos vagyok benne hoyg nalad
biztos tobbeszor:D
# > Es ezer tis tudom a hatulutojet yol!
# > De sajnos azt is tudom, hogy a fejlesztok kozul senki se
# rippel(mindenki
# > warezol yol, egy-egy tesztet lenyom, mert valami bugot keres) De
# hogy mimindent tudsz te rolunk... :)
# BSA mikor jon? :)
;)

# > rendszeresen senki se csinalja.) Ezert hiaba konyorog az ember amig
# a
# > fejlesztok nem erzik at a sulyat.
# ez nem suly kerdese

# > Es pontosan a 3-pass encodinggal gondolkodok csak. Es pont ezert
# > Arpinak, mivel o irta.;)
# jovanna, legkozelebb nem irok ilyesmit
Ehh.
#
# > Es ha lenne egy ilyen opcio, akkor a mencoder sajat maga szamolna ki
# a
# > bitratat az 1. pass utan, es a 3. passnal meg mindig korrigalhatna!
# heh?
#
# > Es ha rippeltel akkor mar biztos te is lattad, hogy _csak_ 650, 700,
# 800
# > mereture irja ki. Erre lehet mondani, hogy keremszepen szamoljam ki
# > szamologeppel, de rendre mas jon ki(tudom mindig a felhasznalo a
# bena
# > ezerrel). Raadasul ez sacc, es azert 1300mb-nal eleg nagyot teved.
# miert sacc?
# egyreszt nem sacc, hanem nagyon pontos, legalabbis lavc eseten (ha a
# lavc
# ratecontroljat hasznalod, nem a divx4-eset) masreszt meg be is
# allithatod
# mennyire legyen pontos, default asszem +-1MB

Na jo akkor megint jon 1-2 het probalkozas. Ha te mondod. 1Gb-osnal
nagyobbat nem sikerult letrehoznom. Akkor abban maradtunk, hogy nem eleg
nagy az entropiaja.g

# > Azt tudtad, hogy az ember 2CD-s filmet is szeretne gyartani, ha mar
# > kikolcsonozte, akkkor jo minosegben akarja tovabbadni;)
# hogy mik vannak...
# az ember(?) kikolcsonzi, es lemasolja(!). pedig azt nem szabad am! meg
# ilyet...
# bezzeg az en idomben... :)
Amikor meg a fa alatt debuggoltuk a programot, es lyukkartyan vittuk
be... Akkor egy kicsit tovabbtartott, de ha ugyi voltal megvolt
15bit/perc(ha yol lyukkasztottad) Plusz 1 nap utan kisult hogy van egy
szintatktikai hiba a programban, es nem fordul...

#
# > Es arra is biztosan rajottel, hogy lavc-dal csinalva 1G-asnal
# nagyobb
# > fajlt nem lehet letrehozni.
# nem jottem ra. megis miert ne lehetne?

#
# > Es miert 1300mb/1400mb?
# > - hat kerlek ugye ez 2*650.
# > Es ezt -endpos meg -ss -sel utana 2-e lehetne vagni.
# hja
#
# > Es miert a felhasznalonak kene mindig kiszamolnia a bitrate-t?
# nem kell. csak ha nem jok neki a szabvanyot bitratak.
;(
#
# > Az ember csak ennyit akar: 1300mb-os fajlbol a _LEGTOBBET_ kihozni,
# erre
# > meg tenyleg eleg lenne egy opcio, hogy 1300mb-os fajlt akarok. Plusz
# meg
# > a audio-nak hogy vbr, meg ugye ratio=8(kb. 192kbit/s)
# csakhogy ahhoz hogy szamolni tudjon, ismernie kell a film meretet
# (framek
# szamat, nem mast!) es az enkodolt audio meretet... ehhez pedig
# enkodolnod
# kell. ergo nem kiszamolhato enkodolas elott, csak a evgen (azert irja
# a
# vegen ki a 700, 800 stb cd-hkez valo szamokat es nem az elejen)
Ez eddig rendben is, de ha az ember 2CD-t akar...
(tudom ne akarjon;)

# > Es kepzeld valaki szeretne otthagyni ejszakara a szgepet, hoyxg
# reggelre
# > kesz legyen, es elso menet vegen nem kene mindig megnezni.
# irtak mar ezermillio scriptet erre az userek.
# es maskepp nem is lehetne, mert mint mondtam elore nem tudja
# kiszamolni csak
# az enkodolas (elso pass) vegen. de persze mar megint a fejleszto a
# hulye...
ha te mondod...:D
# mert miert nem enkodol dvd-ket (meg kolcsonoz ki...) hogy az oket
# amugy
# teljesen leszaro usereknek meg konnyebb dolguk legyen.
#
# olvastal te mar windozos dvd rip-elesrol szolo doksikat?
# hat az 20x macerasabb mint mencoderrel _most_.
# kell vagy 10 program, 20gb hely es millio kattintgatas hozza.
# szal nekem ne nyavalyogj.
Sajnos(?) win-t erre se hasznalok. Egy dologra muszaj CadKey tervezesre,
ami _csak_ win alatt fut, es egyetemen feleves targy. Mas nincs is a
winemen, csak cadkey(na jo van notepad, meg wmplayer is;)

# > De tudom le leszek hurrogva, hogy ez is utolso utani dolog lesz ami
# > bekerul a mencoderbe.
# nem, ez nem fog bekerulni.
# es nem azert mert nem tetszik a nicked (telleg nem tetszik :))
Osztalykirandulasos emlek a nickem.("h"-val kiejteni eleg muris. Foleg
ha mondjuk francianak probalod megtanitani.;))
Ez van. Szerencse hogy kulonbozek vagyunk.;)

# hanem
# mert
# nem lehet megirni. ha nem hiszed, ird meg.
Remenykedni mindig lehet.

# > Ha nekem is lenne accountom egy 1 tb-os w4r3z szerverhez, akkor en
# se
# > pattognek, hanem toltenek.;)
# hmm. honnet tudsz te az 1tb-os accomrol? amugy meg csak 930gb :(
# es a fele meg ures :(
Ezt nem rad ertettem(nem tudtam rolatok), hanem altalanossagban irtam.
De csak kibujt a szog a zsakbol...;)))

# > Na mind1 azert fel evente megprobalkozok felvetni a problemat. Mert
# a
# de remelem nem ezen a listan.
Ha te mondod.

# > 2CD-s enkodolas nagyon nem megoldott.
# remek. akkor oldd meg!
Azon vagyok....;))

# > De gondolom a fejlesztoktol is kb. ez lesz. Mind1. Egy probat
# megert.
# > Majd fel ev mulva...
# nem ajanlom
#
# > Vagy lehet hogy egy DVD-kolcsonzot kene A'rpinak ajandekozni?;)
# pl. vagy legalabb egy berletet :)
Igerem ha nekem lesz, kolcsonadom.;)

# > Gondolom akkor meglenne ez is.
# lehet :)
# bar en 1cd-s rippeket gyartok magamnak, jol belove 1cd-n is lehet jo
# minoseget csinalni. es nem kell egesz ejszaka hagyni a gepet (regen
# hagytam,
# de mar rajottem hogy eleg rossz a hatasfoka futeshez, es meg zug is),
# megvan
# 1-2 ora alatt.
Hat ha egesz nap mplayert kodolsz, akkor mellette elfer.

# > Nem csalodtam, kb ezt vartam.
# orulok, a tobbi fejleszto neveben is. mas szoval: k(h)iraly!
Orulok hogy orulsz.

Magyaran levontam a kovetkeztetest -> finoman szolva fogjam be...;)
Ok. Tema lezarva.

Khiraly