[Mplayer-felhasznalok] Videokartya vetel kerdes

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu May 30 01:39:53 CEST 2002

Hi,

> :))
>
> ugyan nem ide tartozik, de hasonlo osszefuggesben allitotta par hete egy
> operator srac, hogy ha megakad a flashgetel inditott letoltes, 5x-20x
> kattingatni kell taskbaron levo flashget panelen. ettol gyorsan egymas
> utan valt icon es eredeti meret kozott amitol elindul a megakadt letoltes
> rotfl:)))
ez az, bar...
en ugy vettem eszre, es valosiznu en vagyok allat, bar eleg sokszor sikerult
reprodukalnom (komolyan), hogy a 'stalled' netscape-s letolte sneha megindul
ha az egerrel lemegyek majd ujra ramegyek (focus on mouse van) arra az
ablakra. gyanitom, hogy kap valamilyen eventet az ablak amikor az eger ki/be
megy ra, ez megszakitja a varakozast a socketen (signalhandler?) es ujra
hivja, igy esetleg valami triggereli a letoltest... szoval magyarazatom nem
nagyon van, de sokszor, sok helyen es sokszor eleg egyertelmuen
reprodukaltam.

masik, meg hatekonyabb modszer, ha ping-eled a site-ot ahonnan szakadozik a
letoltes. valosiznu a ping ebren tartja a routerek cache-eben az utvonalat
igy konnyebben visszatalalnak a csomagok vagy ilyesmi.

> javasoltam neki a raolvasas-t es a piros po:tyo:s labda pattogtatasat
> letoltes kozben :-)
kiprobalom ezeket is, hatha... :)

> nem az a baj, hogy nagy az isten allatkertje, hanem, hogy alacsony a
> kerites :)
nem az a baj, hogy nagy az isten allatkertje, hanem, hogy van rajta windows

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu