[Mplayer-felhasznalok] Videokartya vetel kerdes

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Thu May 30 01:21:11 CEST 2002

On Wed, May 29, 2002 at 09:53:34PM +0200, Arpi wrote:

> a szomszedomnak pedig eltunt a kutyaja, miutan kiprobalta :)

:))

ugyan nem ide tartozik, de hasonlo osszefuggesben allitotta par hete egy
operator srac, hogy ha megakad a flashgetel inditott letoltes, 5x-20x
kattingatni kell taskbaron levo flashget panelen. ettol gyorsan egymas
utan valt icon es eredeti meret kozott amitol elindul a megakadt letoltes
rotfl:)))

javasoltam neki a raolvasas-t es a piros po:tyo:s labda pattogtatasat
letoltes kozben :-)

nem az a baj, hogy nagy az isten allatkertje, hanem, hogy alacsony a
kerites :)

csa'
--
l4mer|E