[Mplayer-felhasznalok] divx5 problem screenshots

Erdőfi Tibor echo at kanizsa.hu
Mon May 27 11:42:24 CEST 2002

----- Original Message -----
From: "Arpi" <arpi at thot.banki.hu>
To: <mplayer-felhasznalok at mplayerhq.hu>
Sent: Friday, May 24, 2002 9:29 AM
Subject: Re: Re: Re: [Mplayer-felhasznalok] divx5 problem screenshots

> Hi,

> -double
>
> rtfm? :)

> mplayerxp-vel nezd meg, es ha azzal is, akkor reportold nick-nek, ha o ott
> fixalta akkor mergelek es menni fog sima mplayerrel is
>
> de ha nem is reportolod sehova, ne is vard a csodat

> akkor olyat se veszek a heten.

> pedig nem nehez az, anno csinaltam naponta, mikor g400 driver keszult ;)
>

> A'rpi / Astral & ESP-team
>
> --
> Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu

szeva
az mplayerxp-vel meg szarabb a helyzett (hogy lehet igy elba*** ezt a jo kis
mplayert) a 16:9 filmet szo nelkul kivagja 4:3 ba ugyhogy a rozsaszin resz
nem latszik csak baromira megnyijtja a kepet ....

az x cvs-vegre sikerult leforgatnom de most se jo az xv sdl fekete a kep a
8500 7500 minden jo....

ezt a hibat mar ha hiba egyaltalan kinek reportoljam vagy csak a 8500 driver
nincs meg mindig kesz az x ben ???
a nicknek valo report
ha valaki segit akkor mehet mert en angoloul eleg gyengen tarsalgok .....
na most ennyi ....
ja az x cvs 4.2.99.1-es
csinal 1 erdekeseget lealitom az x et es kilovi a gpm-et ez miert lehet ?
ja az x /dev/gpmdata bol dolgozik ..... + neha beszagat az eger :)
viszlat...