[Mplayer-felhasznalok] divx5 problem screenshots

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri May 24 09:29:01 CEST 2002

Hi,

> szeva
> eloszor is bocsi igazad van
> de menet kozben megjott a radeon-om es amit azzal tapasztaltam az nem volt
> kellemes
> 7500-vel minden fasza de a 8500 csak xvidix-vel megy azzzal meg villog az

-double

rtfm? :)

> osd ja meg a divx film kerete a fekete resz az nalam rozsaszin ...
mplayerxp-vel nezd meg, es ha azzal is, akkor reportold nick-nek, ha o ott
fixalta akkor mergelek es menni fog sima mplayerrel is

de ha nem is reportolod sehova, ne is vard a csodat

> nem is zargattam vele senkit mivelgondolom x-sever hiba
> mert irtak hogy a 8500 csak 2d support-ja van x ben egyelore + irtad hogy az
akkor olyat se veszek a heten.

> a ki csinalta az xvidix-et az forkolt es most ketseges az egesz....
> mioza radeonom van linux alatt nem nezek filmet varom az ujjabb x et mivel a
> x cvs-t keptelen vagyok leforgatni....
pedig nem nehez az, anno csinaltam naponta, mikor g400 driver keszult ;)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu