[Mplayer-felhasznalok] X-Box+Linux+Mplayer

Ponekker Zoltan pontscho at kac.poliod.hu
Mon May 20 20:25:55 CEST 2002

Hali

> Adott egy PC hardware-el rendelkezõ izé, aminek az eladásával (minden
> egyes darabon) pénzt veszít a M$ (ezt az X-Box-ra eladott játékokkal
> próbálja behozni). Mivel van benne DVD és TV-re van kivezetve monitor
> helyett, ezért az a "zseniális" ötletem támadt, hogy mi lenne, ha
> összeházasítanánk ezt egy Linux-al és egy Mplayerrel.
> 2 legyet lehetne ütni vele egy csapással:
> A M$ pénzt veszítene.
> TV-n lehetne nézni az összes számítógépes videót.
>
> Hát nem tudom, hogy ebben mennyi a realitás, és nem tudom, hogy milyen
> lehetõségek lennének a megvalósításra.

Lehetoseg van. Csak. Kerdes, hogy NVidia linux drivere mennyire tamogatja
NV25 - tot. Meg hogy a specko audio cucc mennyire van megtamogatva. Mer
elvileg kepes hw - bol ac3 - at en/dekodolni. Innentol csak boot lofasz
kell, ami a gagyi windows kernelnelt kirugja, es fut helyette :)

> Íme egy a témával kapcsolatos link:
> http://www.xbox-linux.org/

Nem mukod.

Pontscho