[Mplayer-felhasznalok] X-Box+Linux+Mplayer

Hámorszky Balázs balihb at cracker.hu
Mon May 20 20:20:38 CEST 2002

Jó reggelt/napot/délutánt/estét/éjszakát mindenkinek! (a megfelelő
aláhuzandó:)

Szóval:
Adott egy PC hardware-el rendelkező izé, aminek az eladásával (minden
egyes darabon) pénzt veszít a M$ (ezt az X-Box-ra eladott játékokkal
próbálja behozni). Mivel van benne DVD és TV-re van kivezetve monitor
helyett, ezért az a "zseniális" ötletem támadt, hogy mi lenne, ha
összeházasítanánk ezt egy Linux-al és egy Mplayerrel.
2 legyet lehetne ütni vele egy csapással:
A M$ pénzt veszítene.
TV-n lehetne nézni az összes számítógépes videót.

Hát nem tudom, hogy ebben mennyi a realitás, és nem tudom, hogy milyen
lehetőségek lennének a megvalósításra.

Íme egy a témával kapcsolatos link:
http://www.xbox-linux.org/

Üdv: