[Mplayer-felhasznalok] RE:Wop35

Khiraly khiraly at cia.hu
Mon May 20 17:10:45 CEST 2002

Hi!
Na csinaltam mknoddal mice. Meg nem probaltam ki, mert azota nem inditottam ujra a gepet.
(ize letoltok folyamatosan, igy nem szivesen. mldonkey rulz)

De nekem amikor csak be volt irva, es nem volt /dev/input/mice-m,
akkor is ugyanugy ugralt az egerem.)
Meg megnezem, hatha ez az mknod segitett valamit.
(mert ha egyszer jo az eger,, tehat imps/2-vel el volt inditva,
akkor utana mar akarhanyszor inditom X-et, mindig jo lesz.)

Jónás Zsolt <jonci at freemail.hu> irta:

 Hi,

 kicsit off, de hatha erint mast is, nem trivialis a dolog, legalabbis
 szamomra

 > Kicsit ezt reszletezned?
 Tomoren: en sem ertem miert mukodik :)

 Sza, baratnom mostani gepen sose volt USB-s eger se egyeb, csak is
 Genius NetScroll+ PS/2-s.

 Anno az enyem volt es nagyon jol szolgalt, ezert adtam oda neki,
 hogy ne egy ketgombos szutykot hasznaljon. Aztan eljott az ido, hogy
 rabeszeltem a Linuxra :)
 Nekialltam felrakni, es akkor jott a furcsasag hogy nekem is olyan
 dolgok jottek elo az egerrel mint neked. Belottem gpm ala, megy jol
 beallitottam X ala, startx -> eger ugral -> gpm leallit, jo X alatt
 gpm kiszedve az rc2.d-bol, reboot, startx -> eger szar
 ekkor jott egy parasztos otlet, hogy az ~/.xinitrc-be beraktam hogy
 inditsa el majd egybol allitsa is le a gpm-t:) nem jott be ;)
 ekkor kezdtem vakarni a fejem
 en anno a DEXTER nevu programmal allitottam be, de egyszer
 'rm dexter'-t irtam be az 'mv dexter' helyett, sux :)

 akkor jott az otlet, hogy 'dpkg-reconfigure xserver-xfree86' hogy
 majd azzal beallitom az egeret, erre ott figyel bent ket eger a
 XF86Config-4ben, az elso "Configure Mouse" ez volt a NetScroll+
 a masik a "Generic Mouse" ez volt az ImPS/2, neztem is hogy ez meg
 miert kerult bele, kitorlom -> eger ugral
 utana olvatam es tobb helyen is irtak, hogy nem mindig az eger sajat
 driverevel megy a legjobban az eger... ejh, sebaj, gondoltam
 hogy egy probat meger, de mindig lett egy masodik ImPS/2 eger is
 persze mindig kitoroltem -> eger ugral
 a legvegen mar elegem volt belole es nem toroltem ki az ImPS/2 egeret
 es csodak csodajara azota is mukodik tokeletesen az eger: mind a 2
 gomb,
 gorgi fel/le es lenyomva is, mikozben a /dev/input/mice nem is
 letezik...

 Jonci