[Mplayer-felhasznalok] RE:Wop35

Jónás Zsolt jonci at freemail.hu
Mon May 20 02:56:46 CEST 2002

Hi,

kicsit off, de hatha erint mast is, nem trivialis a dolog, legalabbis szamomra

> Kicsit ezt reszletezned?
Tomoren: en sem ertem miert mukodik :)

Sza, baratnom mostani gepen sose volt USB-s eger se egyeb, csak is
Genius NetScroll+ PS/2-s.

Anno az enyem volt es nagyon jol szolgalt, ezert adtam oda neki,
hogy ne egy ketgombos szutykot hasznaljon. Aztan eljott az ido, hogy
rabeszeltem a Linuxra :)
Nekialltam felrakni, es akkor jott a furcsasag hogy nekem is olyan
dolgok jottek elo az egerrel mint neked. Belottem gpm ala, megy jol
beallitottam X ala, startx -> eger ugral -> gpm leallit, jo X alatt
gpm kiszedve az rc2.d-bol, reboot, startx -> eger szar
ekkor jott egy parasztos otlet, hogy az ~/.xinitrc-be beraktam hogy
inditsa el majd egybol allitsa is le a gpm-t:) nem jott be ;)
ekkor kezdtem vakarni a fejem
en anno a DEXTER nevu programmal allitottam be, de egyszer
'rm dexter'-t irtam be az 'mv dexter' helyett, sux :)

akkor jott az otlet, hogy 'dpkg-reconfigure xserver-xfree86' hogy
majd azzal beallitom az egeret, erre ott figyel bent ket eger a
XF86Config-4ben, az elso "Configure Mouse" ez volt a NetScroll+
a masik a "Generic Mouse" ez volt az ImPS/2, neztem is hogy ez meg
miert kerult bele, kitorlom -> eger ugral
utana olvatam es tobb helyen is irtak, hogy nem mindig az eger sajat
driverevel megy a legjobban az eger... ejh, sebaj, gondoltam
hogy egy probat meger, de mindig lett egy masodik ImPS/2 eger is
persze mindig kitoroltem -> eger ugral
a legvegen mar elegem volt belole es nem toroltem ki az ImPS/2 egeret
es csodak csodajara azota is mukodik tokeletesen az eger: mind a 2 gomb,
gorgi fel/le es lenyomva is, mikozben a /dev/input/mice nem is letezik...

Jonci