[Mplayer-felhasznalok] nvidia

{asm} tf198 at hszk.bme.hu
Tue May 14 16:12:30 CEST 2002

Hali!

> Nyilvánvaló, ráadásul egyedül az nvidia kártyáiról lehet elmondani, hogy a
> linuxos driverek verik teljesítményben a vindózosokat. A kártyának
> gyakorlatilag minden funkcióját kihasználják, nekem ez a 3. nvidiás kártyám
> és egyáltalán nem volt instabil egyik sem. A doksi hiánya már zavaróbb.
Ez nem feltetlen azt jelenti, hogy hudejo az nvidia driver linux alatt, lehet
hogy a windowsos a lassu...

Amugy nekem is nvidiam van (TNT2), es semmi problemam vele.
Teljesen stabil, regen volt vele olyan baj, hogy az X nem viselte el, hogy a
console framebufferes (consolevaltaskor fagyott)...
Azota nem hasznalok framebuffert consolban, de lehet hogy mar kijavitottak.

--
Kitartas!!!
< {asm} >---< tf198 at hszk.bme.hu >