[Mplayer-felhasznalok] nvidia

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Tue May 14 16:01:21 CEST 2002

Kalman Mariak:
> Egy picit eros szerintem ahogy lelett hurrogva az nvidia a doksiban.
> Egyenesen olcso keleti szarnak becezi.

Nyilvánvaló, ráadásul egyedül az nvidia kártyáiról lehet elmondani, hogy a
linuxos driverek verik teljesítményben a vindózosokat. A kártyának
gyakorlatilag minden funkcióját kihasználják, nekem ez a 3. nvidiás kártyám
és egyáltalán nem volt instabil egyik sem. A doksi hiánya már zavaróbb.

De nem mi írjuk a dokumentációt. :)