[Mplayer-felhasznalok] Hangerojel

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri May 3 19:03:39 CEST 2002

Hi,

> jelenleg igy van: |\ [|||||||......]
>
> Mivel a hangero novelesevel jobbra telik meg a sav, ezert ugy gondolom, hogy
> bal oldalon levo jelnek is jobbra kene magasodnia:
>
> szerintem igy kene: /| [|||||||||||.......]

ehh
ez a legdurvabb mplayer bugreport az utobbi evekben :)

> Csak egy egyszeru fuggoleges tengelybeli tukrozesrol van szo...
persze...
meg tudod csinalni .pfb fileon is?
(TOOLS/subfont-c/osd/osd.pfb)

> Remelem Ti is igy gondoljatok, es kijavitjatok a dolgot (tok jo, mert akkor
> en
> is elmondhatom, hogy tettem valamicsket az MPlayer projectbe :) ), vagy ha
> nem, akkor megmagyarazzatok, hogy miert pont ugy all az a kis haromszog.

kotve hiszem hogy ezer uj font packok keszulnek majd 10+ nyelven...

bar m$ is kiadott uj font packokat euro jel miatt...

> Persze szolhattam volna release elott is, de vegulis mindegy ugyis CVS az
> igazi :)
>
> Ja es legyszi ne vegyetek kotozkodesnek, csak torekszem, hogy minel
> tokeletesebb legyen az igy is nagyon szuper MPlayer.
> Csak igy tovabb!!!

ahogy ilyenkor mondani szoktuk: kuldd a patch-et...
sajna nekunk nincs idonk ilyen hulyesegekre :(

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu