[Mplayer-felhasznalok] Hangerojel

{asm} tf198 at hszk.bme.hu
Fri May 3 18:39:38 CEST 2002

Hali!

Van egy olyan eszrevetelem az OSDvel kapcsolatban, hogy a hangeroszabalyzaskor
megjeleno jel szerintem forditva van, mint kene.

jelenleg igy van: |\ [|||||||......]

Mivel a hangero novelesevel jobbra telik meg a sav, ezert ugy gondolom, hogy a
bal oldalon levo jelnek is jobbra kene magasodnia:

szerintem igy kene: /| [|||||||||||.......]

Csak egy egyszeru fuggoleges tengelybeli tukrozesrol van szo...

Remelem Ti is igy gondoljatok, es kijavitjatok a dolgot (tok jo, mert akkor en
is elmondhatom, hogy tettem valamicsket az MPlayer projectbe :) ), vagy ha
nem, akkor megmagyarazzatok, hogy miert pont ugy all az a kis haromszog.

Persze szolhattam volna release elott is, de vegulis mindegy ugyis CVS az
igazi :)

Ja es legyszi ne vegyetek kotozkodesnek, csak torekszem, hogy minel
tokeletesebb legyen az igy is nagyon szuper MPlayer.
Csak igy tovabb!!!

--
Kitartas!!!
< {asm} >---< tf198 at hszk.bme.hu >