[Mplayer-felhasznalok] Hogy mukodik

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Mar 25 19:30:22 CET 2002

Hi,

> Nemtudom ez miert nem jutott eszetekbe meg, de jobb lenne ha java-ba irnatok
hehe, stfa, errol mar volt egy thread regen az angol dev listen

btw mi portoltunk anno c-ben irt 3d enginet java-ba, linuxon. hat mit
mondjak, mukodott (gl4java-s volt, tehat a renderer az hw-es volt azert)
de kellett vas ala.

> meg mert akkor biztos rendszerfuggetlen lenne(elvileg). Vagy perlben es
csak elvileg (se).

> akkor nem kellene mindig leforditgatni (meg az megis csak linuxosabb mint a
> VisualBasic amihez ugyszinten nem ertek (es utalom is)) :)

akkor mar inkabb alap /bin/sh szintaxis. akkor nem kene perl interpreter,
csak valamilyen shell. kesobb lehetne portolni dos/win-re (.bat) meg os2-re
(.rex) is...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu