[Mplayer-felhasznalok] Hogy mukodik

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Mon Mar 25 18:23:37 CET 2002

On 2002. March 25. 08:02, you wrote:

> mplay ? ;-)
Ez nem is rossz otlet :)

> :) Nem baj, majd megirjuk VisualBasic-ben :)
Nemtudom ez miert nem jutott eszetekbe meg, de jobb lenne ha java-ba irnatok
meg mert akkor biztos rendszerfuggetlen lenne(elvileg). Vagy perlben es
akkor nem kellene mindig leforditgatni (meg az megis csak linuxosabb mint a
VisualBasic amihez ugyszinten nem ertek (es utalom is)) :)
>cat DOCS/tech/*
Amugy koszi. Nemtom miert voltam ennyire vak.

Attila