[Mplayer-felhasznalok] GUI romlik, vagy majd javul is??:))

Ponekker Zoltan pontscho at makacs.poliod.hu
Sat Mar 23 09:48:33 CET 2002

Hali

> Nagyon koszonom, hogy ilyen lamer letemre valaszra meltattal, es meghozza
> oszinte es ertheto valaszt adtal:

Szivesen. Csak mar kiakaszto, hogy leirtam mar mindenfele listara hogy ez
a helyzet. Borito.

> Eddig kozel, FEL evig egy novemberi cvs-t hasznaltam, amiben egyetlen dolgot
> hianyoltam, nevezetesen nem tudtam teljes kepernyosen nezni a filmet. Ja es azt
> is x11 gui alatt. Szoval EDDIG MUKODOTT elfogadhatoan /kiveve a full screent/
> Na ezert nem fer a fejembe, hogy most miert nem muxik a gui??

Mint emlitettem mar, mert jol ujrairodik jo resze. Par interface totalisan
ujrairodott. Es meg fog is. Egyreszt sebesseg, masreszt stabilitas miatt,
mar most stabilabb tapasztalataim szerint, mint par honapja volt.

> Na ezert nem tudom hasznalni:
> Sorry, Xv not supported by this X11 version/driver
> ******** Try with  -vo x11  or  -vo sdl  *********
> FATAL: Cannot initialize video driver!
> VDecoder init failed :(

Deritsd ki, mi miatt. xvinfo ?

> Honnan veszed, hogy menni KENE az Xv-nek???

Mer ha mar valakinek piii - ja vanik, akkor feltetelezhetoen nem egy
S3Trio64 - el szivatja sajat magat...

> Egyebkent en azt hittem, hogy a fejleszteshez szuksegetek van ilyen
> visszajelzesekre:)) Kulonben meg azt hihetitek, hogy minden teljesen siman megy
> minden platformon.

Ez igy van ! :)))
Van. De nem az ilyen anyad, a szunyogok tipusu beszolasokra.

> Nem foglak zavarni tovabb benneteket, csak ne adjatok fel, es tokeletesitsetek
> meg egy kicsit ezt a csodas progit.

Ezen vagyunk.

> Kulonben tenyleg nagyon elvezem, hogy VEGRE teljes kepernyon tudom nezni a
> mozit.

Jo. Es orvendezenk vala, es evenk malet meg lajhart ...

Pontscho

Ui: fene, jol aludtam az ejjel :)