[Mplayer-felhasznalok] GUI romlik, vagy majd javul is??:))

Steve Varadi svaradi at usa.com
Fri Mar 22 07:02:19 CET 2002

Aranyos Pontscho!

Nagyon koszonom, hogy ilyen lamer letemre valaszra meltattal, es meghozza
oszinte es ertheto valaszt adtal:

> FOLEG MERT X11 DRIVERREL NINCS LETESZTELVE IGY.

Eddig kozel, FEL evig egy novemberi cvs-t hasznaltam, amiben egyetlen dolgot
hianyoltam, nevezetesen nem tudtam teljes kepernyosen nezni a filmet. Ja es azt
is x11 gui alatt. Szoval EDDIG MUKODOTT elfogadhatoan /kiveve a full screent/
Na ezert nem fer a fejembe, hogy most miert nem muxik a gui??

> Miert nem hasznalod inkabb Xv, ha van, ha mar ilyen procid vanik ?

Na ezert nem tudom hasznalni:
Sorry, Xv not supported by this X11 version/driver
******** Try with  -vo x11  or  -vo sdl  *********
FATAL: Cannot initialize video driver!
VDecoder init failed :(

Video: no video!!!
X11 error: BadShmSeg (invalid shared segment parameter)

Honnan veszed, hogy menni KENE az Xv-nek???

Egyebkent en azt hittem, hogy a fejleszteshez szuksegetek van ilyen
visszajelzesekre:)) Kulonben meg azt hihetitek, hogy minden teljesen siman megy
minden platformon.

Nem foglak zavarni tovabb benneteket, csak ne adjatok fel, es tokeletesitsetek
meg egy kicsit ezt a csodas progit.
Kulonben tenyleg nagyon elvezem, hogy VEGRE teljes kepernyon tudom nezni a
mozit.
Koszonet erte.
Udv:
Pista

Best Regards: Pista
E-Mail: Steve Varadi <svaradi at usa.com> or svaradi at freemail.hu
Date: 21-Mar-2002 Time: 21:48:23
This message was sent by XFMail 1.5.2 from SuSE 7.2, KDE 2.2, Kernel 2.4.4