[Mplayer-felhasznalok] Meg minddg a grafikus felulet miatt

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Mar 21 20:34:00 CET 2002

Hi,

> ALtalaban eleg. De a -ggdb-vel fel tud szerencsetlen gdb oldani olyan
> csunyabb dolgokat is, amiket esetleg a -g-s debug infoval nem tudna. Pl.
> bonyolultabb define-okat. Nemreg amikor bogarasztam a postprocessing
> reszt, akkor emlexek define-okra, pl a meghivando postroc fuggveny neve a
> HW tamogatastol (3DNow, MMX, MMX2, SSE) fuggoen forditasi idoben dol el.
>
> De vegul is nem biztos, hogy olyan lenyeges a dolog, csak ugy mondom.

nekem -ggdb-vel hulyesegeket ir ki filenevnek (mindenre azt hiszi hogy libc
fuggveny) de persze tuti en vagyok bena, valosiznu -ggdb onmagaban nem eleg
vagy utkozik valamivel pl -fomit-frame-pointer

define-okat nem fog semmi feloldani, a postprocess kodban meg nem define
hanem fv pointer van...

> Errol jutott eszembe. Kaptam egy Mike Kroutikov (ProjectMayo forumba
> talakoztam vele) nevu csavotol egy opendivx encore forrast, amibe
> hardver tamogatasos reszeket helyezett. Allitasa szerint ketszer olyan
> gyors lett. Sajnos nem volt idom megnezni, de lehet, hogy valakit
> erdekelne a fejlesztok kozul.

ezt szokas XviD-nek hivni egy ideje. es rtfm tema.
(opendivx feljavitva + optim)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu