[Mplayer-felhasznalok] Meg minddg a grafikus felulet miatt

Toth Csaba tocsa at inf.bme.hu
Thu Mar 21 18:26:36 CET 2002

Hi!

On Thu, 21 Mar 2002, Arpi wrote:

> beteszi. sima -g, nem -ggdb d eaz is eleg.

ALtalaban eleg. De a -ggdb-vel fel tud szerencsetlen gdb oldani olyan
csunyabb dolgokat is, amiket esetleg a -g-s debug infoval nem tudna. Pl.
bonyolultabb define-okat. Nemreg amikor bogarasztam a postprocessing
reszt, akkor emlexek define-okra, pl a meghivando postroc fuggveny neve a
HW tamogatastol (3DNow, MMX, MMX2, SSE) fuggoen forditasi idoben dol el.

De vegul is nem biztos, hogy olyan lenyeges a dolog, csak ugy mondom.

Errol jutott eszembe. Kaptam egy Mike Kroutikov (ProjectMayo forumba
talakoztam vele) nevu csavotol egy opendivx encore forrast, amibe
hardver tamogatasos reszeket helyezett. Allitasa szerint ketszer olyan
gyors lett. Sajnos nem volt idom megnezni, de lehet, hogy valakit
erdekelne a fejlesztok kozul.

Udv!

--

tocsa