[Mplayer-felhasznalok] Meg minddg a grafikus felulet miatt

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Mar 21 16:06:49 CET 2002

Hi,

> Szoval, ha Linux alatt gdb-vel probalkozol, akkor nyilvanvaloan a
> forditasi opciok koze be kell rakni a -ggdb parametert, es van meg 1-2,
> amely a debug szintjere utal.
>
> Amikor a gdb-be bemesz, akkor a program betoltesenel vagy kiirja, hogy
> ilyen meg ilyen lib-eket toltottem be hozza, vagy kiirja, hogy (no
> debugging symbols found). Ez esetben szerintem valamit elrontottal, mert
> bar nem neztem meg az mplayer configure scriptjet, de eleg valoszinu,
> hogy a -enable-debug opciora beteszi a -gdb-t a forditasi opciok koze.

beteszi. sima -g, nem -ggdb d eaz is eleg.

> Javaslok egy make clean-t, mert az ilyen esetekben jol jon, ugyanis a
> gcc nem azt nezi, hogy masok-e a parameterek egy-egy forditasnal, hanem
> azt, hogy a forras file datuma regebbi-e az object file datumanal, ha
> nem, akkor fordit. Ergo, ha korabban -enable-debug nelkul forditottal,
> es nem csinaltal make clean-t, akkor elmeletileg nem sokminden fordul
> ujra.

a version.h dependel a ./configure altal generalt config.[h|mak] fileokra es
automatikusan make distclean-el ha valtoztak. ugyanez tortenik cvs update
hatasara is (CVS/Entries-re is dependel), pont az ilyen user hulyesegek
elkerulesere...

> Remelem, igy mar tisztabb a kerdes, bar valoszinuleg ez mind benne van a
> doksiban, es akkor meg csak RTFM :)
bennevan, de hat ki olvassa el azt...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu