[Mplayer-felhasznalok] Meg minddg a grafikus felulet miatt omlik ossze:((

Gogulus gogulus at tvnetwork.hu
Thu Mar 21 15:37:37 CET 2002

Szoval, ha Linux alatt gdb-vel probalkozol, akkor nyilvanvaloan a
forditasi opciok koze be kell rakni a -ggdb parametert, es van meg 1-2,
amely a debug szintjere utal.

Amikor a gdb-be bemesz, akkor a program betoltesenel vagy kiirja, hogy
ilyen meg ilyen lib-eket toltottem be hozza, vagy kiirja, hogy (no
debugging symbols found). Ez esetben szerintem valamit elrontottal, mert
bar nem neztem meg az mplayer configure scriptjet, de eleg valoszinu,
hogy a -enable-debug opciora beteszi a -gdb-t a forditasi opciok koze.

Javaslok egy make clean-t, mert az ilyen esetekben jol jon, ugyanis a
gcc nem azt nezi, hogy masok-e a parameterek egy-egy forditasnal, hanem
azt, hogy a forras file datuma regebbi-e az object file datumanal, ha
nem, akkor fordit. Ergo, ha korabban -enable-debug nelkul forditottal,
es nem csinaltal make clean-t, akkor elmeletileg nem sokminden fordul
ujra.

Megkozelitesem elegge elmeleti, az mplayer projektet inkabb csak
hasznalom, mint fejlesztem.

Es ha meg mindig elszall, akkor

$Prompt: gdb <filenev>

gdb: core-file <letrehozott core-file>
gdb: backtrace

Remelem, igy mar tisztabb a kerdes, bar valoszinuleg ez mind benne van a
doksiban, es akkor meg csak RTFM :)

Udv: Gogulus