[Mplayer-felhasznalok] Mibol latni a cvs frissesseget??

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Mar 20 23:50:19 CET 2002

Hi,

> Egyebkent a level megirasa elott 5 perccel frissitettem a cvs-t. Mibol lehet
> ne
> latni, hogy mikor frissult az mplayer?? A konzolon kiirta a folyamatot, de n
> em

onnan, hogy fel nappal elotte modositottam nehany kiirason es ezek a
kiirasok nem jelentek meg az altalad beidezett logban. ergo fel napnal
tuti oregebb volt...
amugy a fejlecben is benne van a datum+ido amikor utoljara cvs up-oltal,
de ez mondjuk nem mervado, ha szarul jar az orad vagy ilyesmi

> akartam azt is beidezni, igy is kaptam a fejemre, hogy ez nem buglista:((
>
> A kerdes tovabbra is az, hogy a gui alatt inditott gmplayer miert nem tudja
> lejatszani azt amit ugyanaz az mplayer (azonos config fajl stb) siman lejats
> zik.
>
> Ha valaki tudja a valaszt kerem ne kimeljen.

majd talan ha kuldesz vegre bugreport.html-nek megfelelo valamit.
mert meg mindig nem vagyunk gondolatolvasok.
ezercsillio oka lehet...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu