[Mplayer-felhasznalok] Mibol latni a cvs frissesseget??

Steve Varadi svaradi at usa.com
Wed Mar 20 23:25:10 CET 2002

A'rpi / Astral & ESP-team wrote:
> amugy ez nem enz ki friss cvs-nek.

Egyebkent a level megirasa elott 5 perccel frissitettem a cvs-t. Mibol lehetne
latni, hogy mikor frissult az mplayer?? A konzolon kiirta a folyamatot, de nem
akartam azt is beidezni, igy is kaptam a fejemre, hogy ez nem buglista:((

A kerdes tovabbra is az, hogy a gui alatt inditott gmplayer miert nem tudja
lejatszani azt amit ugyanaz az mplayer (azonos config fajl stb) siman lejatszik.

Ha valaki tudja a valaszt kerem ne kimeljen.
Koszi.
Udv:
Pista
Best Regards: Pista
E-Mail: Steve Varadi <svaradi at usa.com> or svaradi at freemail.hu
Date: 20-Mar-2002 Time: 14:16:13
This message was sent by XFMail 1.5.2 from SuSE 7.2, KDE 2.2, Kernel 2.4.4