[Mplayer-felhasznalok] Thread (MPlayerXP)

Kubler Istvan kiskubi at prolan.hu
Mon Mar 18 14:08:31 CET 2002

			Hali!

> Ugyanis egy processz csak egy procin futhat.
> Ha tobb szalbol all egy progi, akkor akar tobb procin keresztul is futhatnak
> parhuzamosan, ami persze jelentosen megnoveli a sebesseget.

Nos, ez igaz (hacsak nem a fent emlitett "felhasznaloi" utemezes
van, es a kernel tud a szalakrol), egy tobb szalon futo program
a "simahoz" kepest elony parhuzamos rendszeren. Egy tobbprocesz-
szeshez kepest nem tudom.

> Manapsag egyre tobb dual procis gep van forgalomban, igy hat azoknak is lehet
> idonkent kedvezni. :) (sajna nekem nincs...)

Meg nemsokara jonnek a tobbszalas processzorok, mivel a szuper-
skalar-felepitesben kihasznaltak az osszes lehetoseget, es nincs
mas ut a gyorsitasra. (Az orajelet leszamitva persze.)

Udv:

-k-