[Mplayer-felhasznalok] Thread (MPlayerXP)

{asm} tf198 at hszk.bme.hu
Mon Mar 18 12:56:33 CET 2002

Hali!

> Na akkor nagyon nagy vonalakban:
>
> A szalakat azert talaltak ki, mert szukseg lett olyan fajta
> parhuzamositasra, ahol bazi gyorsan lehet valtani. Ui. a
> processzvaltas eleg sok idot vesz igenybe - a proci vedelmi
> szintet valt, memoriakat lapoz at szukseg eseten, taszk-
> (processz-) kontextust kell valtani, stb..., ennel sokkal
> egyszerubb, ha egy felhasznaloi reteg kepes egy processzen
> belul is szalakat valtani. Egy szal olyansmi, mint egy pro-
> cessz a processzen belul, de latja pl. a program globalis
> valtozoit minden szal, tehat ilyen szempontbol olyan, mint
> [...]

Szerintem kihagytal egy fontos dolgot. :)

Ugyanis egy processz csak egy procin futhat.
Ha tobb szalbol all egy progi, akkor akar tobb procin keresztul is futhatnak
parhuzamosan, ami persze jelentosen megnoveli a sebesseget.

Manapsag egyre tobb dual procis gep van forgalomban, igy hat azoknak is lehet
idonkent kedvezni. :) (sajna nekem nincs...)

--
Kitartas!!!
   {asm}