[Mplayer-felhasznalok] DivX5 hogy?

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Mar 14 00:10:34 CET 2002

Hi,

> No, akkor orommel tudatom, hogy minden bizonnyal letezik windowsos dll ami
> divx5 es mindenfele vedelem nelkul van. Erre onnan kovetkeztetek, hogy most
> szedtem le a SouthPark 4-es sorozat 2-es epizodjat (HBO-DIGI) DivX5-ben
> valahonnan, kep nuku, hang az van tovabbra is... Azt valahogy le kellett
> kodolgatni ;o)

nincs.
az a crackolt ami windozon forgalomban van, az ugyanugy tartalmazza a debug
vedelmet, csak loptak hozza serialt meg peccseltek valami masik dll-t de
attol meg nem mukodik linuxon. (windozon mukodik persze, de azzal mi nem
sokra megyunk - wine-ben mar nem mukodik ugyanezert)
ha azt mondom, hogy nincs, akkor nincs. hidd el.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu