[Mplayer-felhasznalok] DivX5 hogy?

Miklos Bagi Jr. joschy at mailbox.hu
Wed Mar 13 23:35:05 CET 2002

szerda 13 március 2002 22:47 dátummal ezt írta:
> Hi,

> nem.
> amig ki nem adnak enkodolasra is kepes divx5linux-ot vagy olyan windozos
> dll-t amin nincs mindenfele vedelem addig nem is fog...

No, akkor orommel tudatom, hogy minden bizonnyal letezik windowsos dll ami
divx5 es mindenfele vedelem nelkul van. Erre onnan kovetkeztetek, hogy most
szedtem le a SouthPark 4-es sorozat 2-es epizodjat (HBO-DIGI) DivX5-ben
valahonnan, kep nuku, hang az van tovabbra is... Azt valahogy le kellett
kodolgatni ;o)

MBJr.