[Mplayer-felhasznalok] input

John McKein grobs at freemail.c3.hu
Sun Mar 10 02:44:01 CET 2002

Hello!!!

On Sat, 2002-03-09 at 23:13, Keller Attila wrote:
> Nezegettem ezt a masodik gorgo hibat, es a kovetkezokre jutottam:
> Azt hiszi az input hogy megnyojuk a 5 es a 6 os gombokat az egeren a
> gorgoknel, es nem engedjuk el. Tehat az 5 os es 6 os gomb (gorgo) gomb kent
> mukodik (csak nyomas jelet ad) es mas jelet is ad mint az elso gorgo. Ezt
> valahol be lehet allitani hogy mi minosul gorgonek ? Amugy ha benyomom
1 bal gomb
2 kozepso gomb (gyakorlatilag viszont jobb gomb)
3 jobb gomb (igazabol ez a kozepso)
4 negyedik gomb (gorgo megnyomva, vagy tenyleg negyedik gomb)
5 gorgo egyik irany
6 gorgo masik irany
7 elso extra gomb (pl. az eger oldalan)
Az ms szivesen cserelgeti a 4-7 gombokat, de normalis egeren a fenti
ervenyes.
1 es 2 egyuttes lenyomasa szimulalhatja a 3 -at. Ezert irtam, hogy elv
es gyakorlat mas. Mert a kozepso a masodik gomb signaljat adja, de
harmadikkent mukodik, es igy is kezeli az X. XConfig opcio, hogy a
funkciok milyen sorrendben legyenek. Normalis esetben a fenti a jo, de
lehetnek egerek ahol a sorrendet meg kell cserelni ( 1 2 3 5 6 4 vagy
mas kombinacio), mert az eger mas signalt ad le adott gombra mint amit
varunk.
Elvileg reagalnia kell az X -nek a masodik gorgo signaljara is, de ez
egertol fugg. Ha tok hulye az eger, akkor olyan signalt ad le amit egy
win -es driver tud csak ertelmezni, es akkor bukta. A4tech -nek neztuk
sok gorgos egeret, az jol mukodott (az eger egyebkent szar, de ez mas
tema).

grobs