[Mplayer-felhasznalok] input

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Sun Mar 10 00:13:14 CET 2002

Udv

Nezegettem ezt a masodik gorgo hibat, es a kovetkezokre jutottam:
Azt hiszi az input hogy megnyojuk a 5 es a 6 os gombokat az egeren a
gorgoknel, es nem engedjuk el. Tehat az 5 os es 6 os gomb (gorgo) gomb kent
mukodik (csak nyomas jelet ad) es mas jelet is ad mint az elso gorgo. Ezt
valahol be lehet allitani hogy mi minosul gorgonek ? Amugy ha benyomom
egyszerre a harom gombot, es egyszerre elengedem akkor, beragad egy gomb
bizosan. Mondjuk kijon ha megnyomom megegyszer.

Attila