[Mplayer-felhasznalok] nVidia - icewm es tarsai

Peter Polonkai polisoft at enternet.hu
Sun Mar 10 00:00:53 CET 2002

Subject: Re: [Mplayer-felhasznalok] icewm taskbar
Date: Thu, 28 Feb 2002 21:56:13 +0100
Sender: mplayer-felhasznalok-admin at mplayer.dev.hu

Hi,

ezt az sdl-esektol kerdezd...
amugy gondolom mas wm-nel meg sdl-el nem tunik el...
jo ellentmondasosak ezek a fos primitiv wm-ek.
amugymeg rtfm -fsmode
mer workaround az mindenre van mint mindig.

Szoval ekkor irtad :)

> ?
Itt csak arra gondolnek, hogy neha en is hiaba ragom at a doksin magam tobbszor is
a listara feltett "primitiv kerdesre" adott egyszeru pl -ss vagy -fsmode valasz hirtelen
megvilagositja elsotetult elmet :) Szoval lehet hogy RTFM de neha hasznos egy-egy
elvetett felmondat is. Vegulis a lista ezert is van szerintem.

Polesz
<polisoft at enternet.hu>