[Mplayer-felhasznalok] nVidia - icewm es tarsai

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Mar 9 23:57:14 CET 2002

Hi,

> Az icewm ablakkezelo ugyebar keretet "nyom" a legkiralyabb lejatszonk kore.
> Na ezt ki lehet vedeni, ha az icewm winoptions file-t megszerkeszted, vagyis
> beszurod a
> ---
> MPlayer.dBorder: 0
> ---
> sort. Ha valami eszembe jut nem fogom vissza magam...
> Szerintem meg lehetne oldani hogy a "fos primitiv wm"-ek  (by A'rpi) is tudj
> ak
mar bocsi, de ez miert "by A'rpi" ???
en ilyet sosem irtam, annak ellenere hogy osztom ezt a velemenyt :)
legalabbis ha csak a negyede igaz annak amit eddig a fejlesztoktol hallottam,
akkor az icewm egy nagy fos. en sosem hasznaltam, de nem is fogom. mwm rulz.

> rendesen kezelni az mplayert, mert icewm alatt se az xmms se a gkrellm nem
> hagy keretet maga korul. Ez csak megjegyzes es nem kritika... addig is ott a
>  jo
> kis peccs :)
erre valo az -fsmode opcio
megneznem hogy pl. a gkrellm mit csinal mwm alatt vagy sawfishel, mert ezek
elegge ellenkezoen mukodnek mint az icewm, es altalaban vagy egyik vagy
masik jo csak.

?

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu