[Mplayer-felhasznalok] A-V sync help

Tamas Csaba tamas at d3.topnet.ro
Fri Mar 8 01:17:04 CET 2002

>csak a lenyeg maradt ki: melyik mplayer verzio...

Szoval a 0.60-as verzio, amirol az ember esendo fia azt hinne, hogy az
mar stabil es hasznalhato.
Amikor a szinkron eltolodott akkor a hang kijatszasra hankartyat
hasznaltam, mert ha arra is a dxr3-t hasznalom akkor folyamatosan kuldi
az mplayer a csodauzenetet, hogy UNABLE TO SET PTS, es ez nekem valahogy
nem teccik.(foleg azert mert nem tudom mit jelenthet az a PTS)

Es megeccer nagyon kezdo leszek:
elarulna nekem valaki, hogy az mplayer honlapon talalhato dxr3 patchet
hogyan kell beloni es hogy az pontosan mire jo. (No meg valahol
olvastam, hogy az amugy is csak a 0.60osra jo.)

Turelmeteket es megerteseteket elore is kosznom
Tamaska