[Mplayer-felhasznalok] A-V sync help

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Mar 6 11:40:06 CET 2002

Hi,

> Megprobalok nem offtopic lenni, de ugy erzem eleg sok levelet olvastam
> es meg mindig nem kaptam valaszt...
>
> A fo kerdes az, hogy nekem miert nem jon ossze a kep-hang szinkron?
>
> Rendszer:
> PIII 1GH
> 512 MB
> filerendszer: ext3
> oprenccer: Redhat 7.2
> Mplayer gcc 2.95.4-el kompillalva ugy ahogy az illik. ./configure
> --enable-largefiles --enable-MMX2
> Lejatszando fajl 704X576 - os felbontasu MPEG2, kb. 2.6 Gb.
> A kijatszas H+ kartyan tortenik, DXR3-as driverrel.

csak a lenyeg maradt ki: melyik mplayer verzio... nagyon ajanlom hogy CVS
legyen. amugy mint mar korabban is irtam valakinek, dxr3 support ugyben
David Holm-ot kell keresni, o meg nem levik itten mert nem tudni magzarul.
szoval vagy direktbe, vagy a linux-dxr3 listan vagy az mplayer-users listan.
ide hiaba irtok... egyik magyar fejelsztonek sincs ilyen dxr3 vacak.

> A dxr3 noprebuf kiterjesztes nelkul....ugyenez a tunet
> Kiprobaltam a dapsyncet:
az sw lejatszasra valo

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu